Üdvözöljük a jatekbolt.hu webáruházban! - Hívjon: (+36) 1 244-8351, 244-8352

Ajándék kereső
Ajándék kereső
Korosztály:
Kiknek?
Ár szerint
  • LEGO kiárusítás! Akár 50% kedvezmény!

Fontos Információk

 

Rendelhető-e a termék?

A JatekBolt.hu webáruházban csak a saját raktárunkban készleten lévő termékekre tudunk felvenni megrendelést. Amelyik terméknél a webáruház azt jelzi, hogy készleten van, az valóban készleten van.

Milyen módon vehetem át a megrendelt árut?

Rendelése leadásakor kérheti a futárszolgálattal történő kiszállítást vagy a személyes átvételt. Személyes átvételi lehetőség a rendelés leadása utáni következő munkanaptól van az Allee Bevásárlóközpont II. emeletén  (1117 Budapest Október 23. u. 8-10) lévő Modell & Hobby boltban.
A futárszolgálat mellett a JatekBolt.hu webáruházból megrendelt termékeket országszerte közel 700 Pick Pack Pont helyszínen is átveheti! Válassza ki az Önhöz legközelebb eső Pick Pack Pont valamelyikét, ahol gond nélkül megkaphatja a megrendelt csomagot. Az átvételi pontok jellemzően benzinkutakon (pl.: MOL, OMV, Avanti, Avia) éjjel-nappali nyitvatartással, Immedio és Relay újságárusoknál, Coop üzletlánc egységeiben, üzletközpontokban találhatók. Pick Pack Pontról további információkat itt találhat: https://jatekbolt.hu/pick-pack-pont.html


Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség Magyarország teljes területére 799 Ft, a Pick Pack Pontra való szállítás díja bruttó 599 Ft, amennyiben rendelésének értéke nem éri el a 15 000 Ft-ot. E feletti rendelés esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén ingyenes. A külföldre történő szállításról bővebb információkat a Szállítási feltételek oldalon olvashat.

Hogyan fizethetem ki a megrendelt terméket?

Amennyiben házhozszállítást kér, rendelésének összegét fizetheti a rendelés leadásakor bankkártyával, vagy a csomag kézhezvételekor a futárnak.
Amennyiben a megrendelt terméket személyesen veszi át az Allee bevásárlóközpontban, rendelésének összegét fizetheti a rendelés leadásakor bankkártyával, a boltban bankkártyával vagy készpénzben.

Mikor kézbesíti a futár a csomagot?

Hétköznap munkaidőben dolgoznak, 8.00 és 18.00 óra között várható a kiszállítás.

A futár hívni fog-e kézbesítéskor?

A Trans-o-flex futárszolgálat a kézbesítés napján SMS-t küld a megadott mobil telefonszámra a futár elérhetőségével. Ha előre láthatóan probléma adódhat a megadott címen történő kézbesítéssel, abban az esetben érdemes felvenni a kapcsolatot a futárral és egyeztetni az ügyben.

Kapok-e garanciát a termékekhez?

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Megveheti-e más vásárló a terméket, amit én kosárba raktam?

Igen, attól, hogy a termék az Ön kosarában van, nem történik rá foglalás. Így előfordulhat, hogy más vásárló is ugyanazt a terméket választja, így aki előbb zárja a megrendelését, annak a vásárlónak fogjuk tudni kiszállítani a terméket.

Én most rendelek, csak hetek múlva szeretném megkapni a megrendelésem, megoldható?

Nem, sajnos nem tudjuk tárolni a megrendeléseket, a rendszerünk arra épül, hogy a megrendelések legkésőbb a következő munkanapon feldolgozásra/kiküldésre kerüljenek.

Módosíthatom-e rendelésem?

Sajnos nem, mivel a megrendelés egy automata folyamatban indul útjára, ezért terméket sem kivenni, sem hozzáadni, sem több rendelést összevonni, sem egyéb módosításokat elvégezni nem tudunk.
 

Top