Nyakunkon a karácsony, így mindenkinek jól jön a segítség. Összeszedtünk néhány lényegi információt, hogy zökkenőmentes, gyors és kényelmes legyen a rendelésed és kérdéseid ne maradjanak megválaszolatlanok. Íme
Vevőszolgálatunk 2024. évi nyitvatartása a karácsonyi időszakra:
december 02. és december 23. között, hétfőtől péntekig 8 és 19 óra között várjuk vásárlóinkat személyes ügyfélszolgálatunkon.
december 7.-én szombaton és 14.-án szombaton is 8 és 19 óra között várjuk vásárlóinkat személyes ügyfélszolgálatunkon.
december 24. és december 29. között az ünnepek alatt, zárva leszünk és ügyfélszolgálatunk sem üzemel.
december 30.-án a megszokott rendes nyitvatartási időben várunk mindenkit hétfőn 9 és 17 óra között.
december 31.-én kedden, rövidített nyitvatartással, 9 és 13 óra között várjuk vásárlóinkat.
január 2.-tól már visszatérünk a normál kerékvágásba és a megszokott nyitva tartási rend szerint várunk mindenkit szeretettel.
Mikor lesz kapható (ismét) egy bizonyos játék?
Termékeinket készletről, saját raktárunkból küldjük. Ha elfogy egy termék, az az oldalunkon többet nem jelenik meg. Kérünk, az ilyen termékek felől ne is érdeklődj, mert nem tudunk további tájékoztatást adni. Mi sem tudjuk, hogy újra kaphatóak lesznek-e még karácsony előtt. Kínálatunk napi szinten változik, a keresett játékot érdemes többször megnézni az oldalunkon, hátha érkezett belőle!
Meddig tartanak az ajánlataitok?
A karácsonyi ajánlataink mindig egy adott időszakra szólnak, de legfeljebb a készlet erejéig tartanak. Az ajánlatok időtartamáról hírleveleinkben és az ajánlat bannereken adunk tájékoztatást. Azt javasoljuk, hogy mihamarabb add le a rendelésed, mert mi sem tudjuk előre, hogy meddig tart ki a készlet!
Ha most adom le a rendelésem, mikor szállítják ki?
A karácsonyi szezon idején is garantáljuk, hogy a megrendelt termékeket néhány munkanapon belül eljuttatjuk hozzád. Figyeld a termékoldalon és a szállítási mód kiválasztásakor kommunikált határidőt, de javasoljuk, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a megrendelésed. A leggyorsabb szállítási mód a házhozszállítás, amikor a futár közvetlenül hozzád viszi a csomagot. A csomagpontok és automaták esetében előfordulhat, hogy telítettek a választott helyek és a többszöri kézbesítési kísérletek miatt lassabban kerülnek átvehető státuszba. Erre sajnos nincs ráhatásunk, ezért ha fontos, hogy a csomag gyorsan megérkezzen, mindenképpen a házhozszállítást tudjuk javasolni.
Ha úgy adódik, hogy vészhelyzet van és extra sürgősen szükséged van a csomagra, válaszd az Expressz szolgáltatásunkat és rendelésed feldolgozását előre vesszük. Sajnos néha előfordul, hogy egy-egy utolsó darab esetleg sérült, ezért igen ritkán, de megesik, hogy emiatt nem tudjuk teljesíteni a rendelést - ilyenkor mindenképpen értesítünk.
Mikor és meddig vehetem át személyesen a csomagot?
Készleten lévő termékeknél karácsonykor is igyekszünk tartani az egy munkanapot, ám ahogyan egyre jobban közeledünk az ünnepekhez, előfordulhat, hogy egy kicsit lassabban tudjuk csak feldolgozni a rengeteg megrendelést. Ha elkészült a csomagod, minden esetben SMS-ben és e-mailben is értesítünk, ha pedig esetleg elfogyott a készlet, akkor telefonon fogunk keresni. Éppen ezért fontos, hogy regisztrációkor mindig helyesen add meg telefonszámod és egyéb adataid!
Az összekészített rendeléseket 3 napig tudjuk tárolni.
Mikor lesz ingyenes kiszállítási akció? Milyen összeghatár felett ingyenes a kiszállítás?
Célunk, hogy olcsón, gyorsan, magas színvonalú kiszolgálással, saját raktárkészletünkről juttassuk el hozzád a játékokat. Ingyenes kiszállítási akciónkról mindig szoktunk hírlevelet küldeni, ezért érdemes feliratkozni rá. Az ingyenes szállítási akció meghatározott dátumig vagy visszavonásig érvényes!
Külföldre is szállítanak?
Jelenleg nem, egyelőre csak Magyarországon belül működünk.
Karácsonyig biztonsággal meg szeretném kapni a csomagot, meddig rendelhetek?
Nagyon gyorsak vagyunk, és a futárszolgálat is jól bírja, ezért ha december 20-án, kedden 16 óráig leadod a megrendelésed, akkor azt karácsonyig kiszállítjuk. Ha ebből a határidőből is kicsúszol és nem laksz messze, válaszd a személyes átvételi lehetőséget! Ilyenkor igyekszünk akár 1 órán belül összekészíteni a rendelést. Kérünk azonban, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a vásárlást, hiszen a kiszállítást jelentősen befolyásolja az időjárás! Ha havazik, a futárok is lassabban, nehezebben tudnak közlekedni. A határidőkkel kapcsolatban a legjobb, ha weboldalunkon tájékozódsz, hiszen minden termékoldalon, jobb oldalt jól láthatóan feltüntetjük, hogy mikorra vállaljuk a kiszállítást. Nem érdemes sokáig várnod, mert a slágerjátékok nagyon hamar elfogynak, és ilyenkor már kétséges a beszerzésük!
Miért nem válaszolnak az e-mailemre azonnal?
Karácsonykor minden nap több ezer rendelés érkezik áruházunkba, még hétvégén is. Bár rengeteg kisegítő munkatársunk dolgozik ilyenkor, a hihetetlenül megnövekedett számú megrendelés miatt nem mindig tudunk olyan sebességgel és részletességgel válaszolni, ahogyan azt tőlünk megszokott. Minden vásárlónk megkeresése fontos, ezért kérjük várd meg türelmesen, amíg munkatársaink válaszolnak. Sürgős esetben telefonos ügyfélszolgálatunkat is keresheted.
Csak később szeretném átvenni a csomagot, miért csak 3 munkanapig mehetek értük?
Minden megrendelést az értesítéstől számítva három munkanapig tudunk tartani karácsonykor - máskülönben olyan sok rendelés gyűlne fel, hogy nem lenne lehetőségünk tárolni az összekészített termékeket. Gondolj csak bele: minden nap több száz személyes átvételű rendelést dolgozunk fel, így minden nap több mint ezer rendelés vár átvételre!
Meddig és hogyan lehet módosítani egy megrendelésen?
A lehető leggyorsabb kiszolgálás érdekében a leadott rendelések azonnal egy automatikus feldolgozási folyamatba kerülnek, ezért a karácsonyi szezonban már nem tudjuk megoldani az utólagos módosítást. Kérjük, hogy az ünnepek előtt megrendelt játékokat egyetlen rendelésben, végleges formában add le!
Mit tegyek, ha hibás a termék?
A játékokat érdemes kipróbálni, mielőtt a fa alá kerülnek. Minden játékunkat bontatlan, gyári csomagolásban szállítjuk, és sajnos a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy a gyártósorról hibás játékot kapunk, és ez csak az első kipróbáláskor derül ki. Minél gyorsabban jelezd felénk a "Visszaküldés, elállás, hibajelzés" menüponton keresztül. A hibajelzésnél mellékelj képet vagy videót a hibáról, így könnyebb lesz kollégáinknak is eldönteni, hogy hogyan tudnak leghamarabb segíteni a problémádon. Igyekszünk gyors megoldást találni, hogy még ünnepek előtt működő játék kerülhessen a fa alá.
Meddig rendelhetek raktári átvétellel?
A karácsonyt megelőző napokban is nyitva leszünk. A személyes átvételt választóknak egészen december 20.-án 19 óráig lehetőséget adunk a rendelések átvételére, hogy minden játék időben a karácsonyfa alá kerüljön. Felkészültünk, a készleten lévő termékeinket szinte azonnal össze fogjuk tudni készíteni.
Ha további, karácsonyra vonatkozó kérdésed van, kérjük, hogy ne e-mailben, hanem inkább telefonon keresd ügyfélszolgálatunkat. Kibővített telefonos csapat és telefonközpont várja hívásodat minden munkanap 9-17 óra között. Kattints ide, és megmutatjuk telefonközpontunk menürendszerét!
Kényelmes, nyugodt karácsonyi játékvásárlást kíván játék webáruházunk csapata!
A terméket sikeresen betettük a kosaradba!
A termékhez ajándékot is kaptál!
A termék már szerepel a kosarában. A kosárban levő termékek számát megnöveltük 1-gyel
Segítsd munkánkat a teljesítmény sütik elfogadásával, hogy fejleszthessük, kényelmesebbé és jobbá tehessük a weboldalt! Okos sütijeink segítségével pedig továbbra is frappáns és hasznos termékajánlókat láthatsz. Elolvasom bővebben