Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, az átvételt követő 14 napon belül jelezheted elállási szándékodat honlapunkon.
Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a regisztrált fiókodba bejelentkezni, és a „Visszaküldés, elállás, hibajelzés” menüpontban a „14 napos elállási jogommal élek” pontnál megjelölni, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretnéd visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat. A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát. Ha minden terméket visszaküldtél a rendelésedből, akkor rendelésed kifizetett szállítási költségét is visszatérítjük.
Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen.
Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!
Visszaküldési cím: Modell & Hobby Kft. 1211 Budapest, Szikratávíró u. 12. C/3 raktár
A csomagod kézhezvételekor mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyél át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresd fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben, és az újbóli csomagfeladásban.
Ha a megvásárolt játék hibásnak bizonyul vagy meghibásodik használat közben, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként a webáruházba bejelentkezve töltsd ki a „Visszaküldés, elállás, hibajelzés” menüpontban a „Jótállást vagy szavatosságot szeretnék érvényesíteni” pontot, tölts fel a hibáról képet vagy videót és írd meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.
A rendelkezésre bocsájtott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről. Ha hibásnak bizonyul a termék, akkor minden esetben futárt küldünk érte. A játékokat szervízünk javítják, ha pedig a javítás nem lehetséges, akkor csere terméket küldünk. Ha úgy ítéljük meg, hogy nem hibáról van szó, akkor kollégáink telefonon segítenek a játék helyes beüzemelésében, tanácsot adnak a helyes és biztonságos üzemszerű használathoz.
Egy biztos! Nem hagyunk megoldatlanul problémát, segíteni fogunk.
Felhívjuk figyelmed, hogy az e-mailen keresztül érkező hibajelzések esetén is arra kérünk majd, hogy töltsd ki a „Visszaküldési, elállás, hibajelzés” kérelmet, a további ügyintézéshez.
A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.